U idućih nekoliko dana trebala bi biti izdana lokacijska dozvola za izgradnju nove tvornice za proizvodnju energetskih pločica iz asortimana sportske i aktivne prehrane u Novoj Gradiški. Riječ je o 120 milijuna kuna vrijednoj investiciji Atlantic grupe Emila Tedeschija, koja je s ulaganjem počela prije četiri mjeseca potpisivanjem predugovora u novogradiškom Industrijskom parku. Izgradnja hale površine 6000 četvornih metara počet će najkasnije početkom svibnja, a završetak je planiran u listopadu. Prvi proizvodi na tržištu se očekuju već početkom 2015. Riječ je o iznimno vrijednom i značajnom ulaganju, koje će označiti preporod Nove Gradiške i zaustaviti negativna gospodarska kretanja. Vjerujemo da će odluka Atlantic grupe, kao jedne od najkvalitetnijih hrvatskih tvrtki, usmjeriti i druge zainteresirane investitore prema našem gradu, kaže Ivan Sertić, direktor Industrijskog parka Nova Gradiška.
U idućih nekoliko dana trebala bi biti izdana lokacijska dozvola za izgradnju nove tvornice za proizvodnju energetskih pločica iz asortimana sportske i aktivne prehrane u Novoj Gradiški.
Riječ je o 120 milijuna kuna vrijednoj investiciji Atlantic grupe Emila Tedeschija, koja je s ulaganjem počela prije četiri mjeseca potpisivanjem predugovora u novogradiškom Industrijskom parku. Izgradnja hale površine 6000 četvornih metara počet će najkasnije početkom svibnja, a završetak je planiran u listopadu. Prvi proizvodi na tržištu se očekuju već početkom 2015.
– Riječ je o iznimno vrijednom i značajnom ulaganju, koje će označiti preporod Nove Gradiške i zaustaviti negativna gospodarska kretanja. Vjerujemo da će odluka Atlantic grupe, kao jedne od najkvalitetnijih hrvatskih tvrtki, usmjeriti i druge zainteresirane investitore prema našem gradu – kaže Ivan Sertić, direktor Industrijskog parka Nova Gradiška.
U tvornici će se već u prvoj godini proizvodnje otvoriti 50-ak, a uz planirani rast poslovanja za dvije do tri godine između 160 i 200 novih radnih mjesta. U Atlantic grupi kažu da nova tvornica u njezinu portfelju predstavlja dodanu vrijednost i u drugim segmentima poslovanja kompanije, kroz mogućnost razmjene znanja i širenja asortimana u suradnji s drugim poslovnim područjima koja nose prehrambeni predznak.